جستجو
جستجو در سایت

سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین راه اندازی شد

1399-12-20

با هدف ارتقای سطح خدمات به مردم، سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان (CRM) و داشبورد ملی در شرکت آب و فاضلاب استان قزوین راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر دفتر مدیریت  ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این مطلب افزود: سامانه مذکور در مرکز ۱۲۲ این شرکت مستقر شده و کلیه تماس های مشترکین در محدوده های خدمات شهری رو روستایی به منظور کنترل تراکم حوادث، اتفاقات، شکایات و نیز تراکم تماس ها ثبت می شود.

مصطفی قاسمی اضافه کرد: با اقدام های انجام شده در امور شهرستان های البرز، تاکستان و آوج و اماده سازی زیر ساخت های لازم، تمامی تماس های مشترکین شهرهای بیدستان، شریفیه، اسفرورین و نرجه و نیز شهرهای خرمدشت، ضیاء آباد و مشترکین روستاهای آوج به درگاه ۱۲۲ استان متصل و ثبت درخواست می شوند.

Posted in اخبار تصویری (صفحه اصلی) by روابط عمومی