1399-11-02

مدیرروابط عمومی آبفای استان قزوین استفاده از ظرفیت طنز برای فرهنگ سازی در فضای مجازی را بستری مناسب و اثر بخش عنوان نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، سید محمد حسین ابوترابی اظهارداشت، درراستای فرهنگ سازی مصارف آب و آگاهی بخشی مردم بیان غیر مستقیم مطالب، خصوصا درقالب هنرمی باشد که یکی از قالبهای هنری اثر بخش،طنزپردازی است.
مدیر روابط عمومی افزود: در سال جاری تعداد ۱۰ کلیپ طنز برای انتشار در فضای مجازی ساخته شد که در پیج اینستاگرام پیام تلنگر به صورت گسترده منتشر شد.
مهندس ابوترابی فعالیتهای صورت گرفته در این بخش را موضوعاتی قبیل چگونگی مصرف آب در واحدهای آپارتمانی، وسواسی ومصرف بی رویه آب، تعارضات اجتماعی بر سرآب، نصب پمپ در ساختمانها وخانه تکانی از جمله موضوعاتی بوده است که در قالب کلیپ طنز ساخته شده است.
Posted in اخبار تصویری (صفحه اصلی) by روابط عمومی