جستجو
جستجو در سایت

راهنمای خدمت رسیدگی به مشکلات حوادث آب(۱۵۰۳۱۹۴۶۰۰۰)

1399-10-24

۱- از طریق اعلام پیامک۲- از طریق ارتباط با سامانه مردمی ۱۲۲

  • تمامی تماس های برقرار شده از کل سطح شهرهای استان توسط تلفن های ثابت و همراه بدون پیش شماره با تلفن سه رقمی ۱۲۲ به مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ متصل می شود که سوابق آن در نرم افزار مدیریت تماس سامانه ثبت می گردد .
  • پس از خوش آمدگویی تلفن گویا ۱۲۲ با گرفتن شماره ۱ به اپراتور متصل می گردد که از این مرحله به بعد تمامی محتویات مکالمه طرفین به صورت خودکار و خارج از اراده و کنترل اپراتور ضبط می گردد .
  • این دسته از تماس ها عمدتاً به ۵ زیر شاخه به شرح ذیل تقسیم می شود:
  • موارد ۱ الی ۴ در کارتابل مجزا تعریف شده و برای هر یک از شهرهای استان ثبت و به صورت برخط به شهر مربوطه ارجاع می گردد. ضمناً درخصوص حوادث از طریق پنل پیامکی آدرس و شرح حادثه به مدیر و مسئول اتفاقات شهر ارسال می گردد .
Posted in دسته‌بندی نشده, ویرایش صفحات by فناوری اطلاعات