
به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در سه ماهه ابتدای سال جاری، ۳۶ هزار و ۶۱۹ خدمت از طریق میزهای خدمت مستقر در ستاد و امور آبفای شهرستان های تابعه به مردم ارائه شده است.
به گزارش روابط عمومی، داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد ۲۶۴۹۸ خدمت به شهرنشینان و ۱۰۱۲۱ خدمت به روستانشینان استان ارائه شده است.
وی همچنین میزان خدمات غیرحضوری را در مدت زمان یاد شده را ۶۳۹۰ خدمت برشمرد که از میان خدمات ارائه شده، خدمت قرائت کنتور با تعداد ۵۸۲۵ فقره بیشترین خدمت غیرحضوری بوده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: کلیه خدمات ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت بر روی سایت اینترنتی به نشانی www.abfaqazvin.ir قابل دریافت می باشد.
بیرنوندی در پایان اشاره کرد: دریافت خدمات مذکور از طریق دفاتر پیشخوان دولت،منوی میز خدمت سایت شرکت، ثبت نام در پورتال مشترکین و نیز اپلیکیشن “یار آب” که قابل دانلود از بانک نرم افزاری مایکت، بازار و سایت شرکت است، ممکن می باشد.