صفحه اصلی › انجمن ها › انجمن امور مشترکین › راهکارهای کاهش زمان خدمت رسانی در میز خدمت
- این موضوع 5 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 4 سال پیش بدست علی محمدی بهروزرسانی شده است.
در حال نمایش 6 نوشته (از کل 6)
- نویسندهنوشتهها
- فناوری اطلاعاتمشارکت کننده
لطفا نظر خود را در مورد راهکارهای روان سازی امور اداری و کاهش زمان خدمت رسانی در میز خدمت را با ما به اشتراک بگذارید.
نسرین غلامیمیهمانانجام خدمات بصورت الکترونیک
رضامیهمانبنظر من هر چه خدمات بیشتر الکترونیکی باشند مدت زمان ارائه خدمت نیز کاهش پیدا میکند
علی عرفانیمیهمانلطفا در رسانه ها در مورد میز خدمت بیشتر صحبت کنید و آموزش به مردم بدهید
محمدحسنمیهمانلطفا طوری خدمات طراحی شوند که یک کاربر معمولی به سادگی بتواند درخواست خود را ثبت و پیگیری کند. گاهی وقتها به حدی پیچیده می شوند که از انجام دادن خدمت به صورت الکترونیک پشیمان می شویم
علی محمدیمیهماناطلاع رسانی خدمات از طریق سایت، صدا سیما، بنر در سطح شهر و اپلیکیشن موبایلی و ….
- نویسندهنوشتهها
در حال نمایش 6 نوشته (از کل 6)