جستجو
جستجو در سایت

راهکارهای افزایش تعامل در ثبت قرائت کنتورها

صفحه اصلی انجمن ها انجمن امور مشترکین راهکارهای افزایش تعامل در ثبت قرائت کنتورها

  • این موضوع 5 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 4 سال پیش بدست رضا بهرامی به‌روزرسانی شده است.
در حال نمایش 6 نوشته (از کل 6)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #4682 پاسخ
    فناوری اطلاعات
    مشارکت کننده

    لطفا نظر خود را در مورد راهکارهای افزایش تعامل در ثبت قرائت کنتورها با ما به اشتراک بگذارید.

    #6864 پاسخ
    بهمن صالحی
    میهمان

    ثبت اطلاعات توسط مشترک بصورت الکترونیک

    #6871 پاسخ
    رضا
    میهمان

    بعضی از کنتور بدلیل اینکه شیشه کنتور بخار کرده قابل خوندن نیستند اما بنظر من بهتره که سازمان آب یه تاریخی رو اعلام کنه و بین اون بازه مشترکها از طریق پیامک یا سایت رقم کنتور خودشونو ارسال کنند و اونایی هم که نمیتونند رقم بفرستند امکان ارسال عکس کنتور از طریق سایت فراهم باشه

    #6873 پاسخ
    مهدی
    میهمان

    اگر بتوان کاری کرد که بدون در زدن و از پشت در کونتورها به وسیله یک پیام رسان عدد خود را به کنتورخوان اعلام کنند نیاز به ورود مامور به منزل جهت قرائت کنتور نخواهد بود

    #6876 پاسخ
    ستاره از قزوین
    میهمان

    مامورین لباس مخصوص به تن داشته باشند که کد مامور روی لباسش درج شده باشد و بتوان کد مامور را از سایت شرکت استعلام کرد

    #6875 پاسخ
    رضا بهرامی
    میهمان

    استفاده از پیامک برای ارسال عدد کنتور. و یا نرم افزار موبایلی (همانند شرکت برق)

در حال نمایش 6 نوشته (از کل 6)
پاسخ به: راهکارهای افزایش تعامل در ثبت قرائت کنتورها
اطلاعات شما: