صفحه اصلی › انجمن ها › انجمن امور مشترکین › راهکارهای افزایش تعامل در ثبت قرائت کنتورها
- این موضوع 5 پاسخ، 1 کاربر را دارد و آخرین بار در 4 سال پیش بدست رضا بهرامی بهروزرسانی شده است.
- نویسندهنوشتهها
- فناوری اطلاعاتمشارکت کننده
لطفا نظر خود را در مورد راهکارهای افزایش تعامل در ثبت قرائت کنتورها با ما به اشتراک بگذارید.
بهمن صالحیمیهمانثبت اطلاعات توسط مشترک بصورت الکترونیک
رضامیهمانبعضی از کنتور بدلیل اینکه شیشه کنتور بخار کرده قابل خوندن نیستند اما بنظر من بهتره که سازمان آب یه تاریخی رو اعلام کنه و بین اون بازه مشترکها از طریق پیامک یا سایت رقم کنتور خودشونو ارسال کنند و اونایی هم که نمیتونند رقم بفرستند امکان ارسال عکس کنتور از طریق سایت فراهم باشه
مهدیمیهماناگر بتوان کاری کرد که بدون در زدن و از پشت در کونتورها به وسیله یک پیام رسان عدد خود را به کنتورخوان اعلام کنند نیاز به ورود مامور به منزل جهت قرائت کنتور نخواهد بود
ستاره از قزوینمیهمانمامورین لباس مخصوص به تن داشته باشند که کد مامور روی لباسش درج شده باشد و بتوان کد مامور را از سایت شرکت استعلام کرد
رضا بهرامیمیهماناستفاده از پیامک برای ارسال عدد کنتور. و یا نرم افزار موبایلی (همانند شرکت برق)
- نویسندهنوشتهها