جستجو
جستجو در سایت

راهنمای استفاده از میز خدمت

1399-10-20

پس از ورود به سامانه پرتال شرکت(میز خدمت) در صورتی که پیش از این ثبت نام صورت نپذیرفته باشد باید عملیات مربوط به ثبت نام انجام شود. پس از ثبت نام، می توان با ورود شماره کد ملی و رمز عبور مربوطه ، داخل سامانه شد.

در صورتی که مشترک مورد نظر، مالکیت قبض یا قبوضی را دارا باشد به صورت اتوماتیک توسط سیستم نمایش داده خواهد شد. در غیر این صورت، اگر مشترک درخواست خدماتی را برای قبض یا قبوضی که مالک آن ها نیست را داشته باشد، باید از قسمت “خدمات من” ، “قبض های من” با وارد کردن شناسه قبض، قبض مورد نظر خود را ثبت کند.

این سامانه، شامل خدمات “واگذاری انشعاب آب و فاضلاب” ، “پس از واگذاری انشعاب آب و فاضلاب” ، “رسیدگی و رفع مشکلات ناشی از حوادث آب و فاضلاب” ، “اطلاع رسانی قطعی آب” ، “پاسخگویی به شکایت مرتبط با آب و فاضلاب” ، “رسیدگی به پیشنهادات حوزه آب و فاضلاب” می باشد که در هر بخش، زیر خدمت هایی با عناوین “راهنما” ، “نام خدمت” ، “نوع خدمت” ، “شرح خدمت” ، “مدارک مورد نیاز” ، “متوسط مدت زمان ارائه خدمات” ، “تعداد بار مراجعه حضوری” ، “هزینه ارائه خدمت”  و “مسئول خدمت ” مربوطه می باشد . در قسمت های دیگر مربوط به هر خدمت، “سوالات متداول” ، “ورود به سامانه شکایات” ، “تعرفه ها” ، “توافق نامه سطح خدمات” ، “شناسه خدمت” و در نهایت “نظرسنجی” وجود دارد.

Posted in ویرایش صفحات by مشترکین